Eliberarea certificatelor
(categoriilor social-vulnerabile – gratis : invalizi, pensionari pe vîrstă, familii cu mulţi copii) (detalii la telefonul 022-45-63-41)
- 1. Certificat privind componenţa familiei ( 2 lei)
Acte necesare:
- buletinul solicitantului cu membrii familiei înscrişi în fişă
- alte documente ale membrilor familiei (buletinul de identitate şi/sau certificatele de naştere ai celorlalţi membri ai familiei)
2. Extras din Registru de evidenţă al gospodăriilor populaţiei (2 lei)
Acte necesare:
- buletinul de identitate al solicitantului
- paşaportul tehnic al imobilului
3. Extras din Registru cadastral (2 lei)
Acte necesare:
- buletinul de identitate al solicitantului
- alte acte ce confirmă apartenenţa imobilului (contract de vînzare-cumpărare, certificat de moştenitor legal, act de donaţie)
4. Certificat privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul primăriei (10 lei)
Acte necesare:
- buletinul de identitate al solicitantului
5. Perfectarea şi eliberarea Procurilor pentru prezentare la Oficiul Poştal şi la S.A. Banca de Economii
Acte necesare:
- buletinul de identitate al Beneficiarului şi al persoanei Împuternicite
6. Acte cu privire la starea civilă (detalii la telefonul 022-45-63-44)
a) Certificat de naştere ( gratis)
Acte necesare:
- certificat medical de constatare a naşterii copilului
- buletinele de identitate ale părinţilor
- certificatul de căsătorie
b) Certificat de căsătorie (cu plată)
Acte necesare:
- buletinele de identitate ale declaranţilor de căsătorie
- certificatele de naştere
- alte acte (certificat de divorţ sau de deces)
c) Certificat de deces ( gratis)
Acte necesare:
- certificatul medical de constatare a decesului
- buletinul de identitate al decedatului
- certificatul de naştere al decedatului
- buletinul de identitate al declarantului
7. Certificat de urbanism (50 lei)
Acte necesare:
- Copia buletinului (persoană fizică)/ Certificat de înregistrare a întreprinderii (persoană juridică)
- Actele care ar confirma dreptul de proprietate/arendă asupra imobilului (terenului sau/şi construcţiei)
- Schiţa de proiect (după caz)
- Ridicarea topografică Sc. 1:500
- Expertiza tehnică (în cazul reconstrucţiei)
- Acordul autentificat notarial al vecinilor sau coproprietarilor de imobil/teren
8. Autorizaţie de construire (100 lei)
Acte necesare:
- Copia buletinului (persoană fizică)/ Certificat de înregistrare a întreprinderii (persoană juridică)
- Documentele care ar confirma dreptul de proprietate/arendă asupra imobilului (terenului sau/şi construcţiei)
- Certificat de urbanism (copie)
- Proiect de execuţie (original şi copie)
- Avizul de verificare al proiectului (inregistrat cu nr.)
- Avize ale: Centrului municipal de medicină preventivă; Direcţiei pompieri şi salvatori; Agenţiei ecologice Centru. (după caz)
- Acordul vecinilor sau/şi coproprietarilor autentificat de notar (după caz)
9. Recepţia finală a construcţiei (200 lei persoane fizice, 1000 lei persoane juridice)
Acte necesare:
- Copia buletinului de identitate (persoane fizice) / Certificat de înregistrare a întreprinderii (persoane juridice)
-Actele care ar confirma dreptul de proprietate/arendă asupra imobilului (terenului sau construcţiei)
- Certificatul de Inspectare, eliberat de Organul Cadastral Teritorial Chişinău cu anexe: planul lotului de pămînt şi planul construcţiei.
- Autorizaţia de construire. (copie)
- Certificatul de urbanism. (copie)
- Avizul Direcţiei pompieri şi salvatori
- Avizul Centrului Municipal de Medicină Preventivă (după caz)
- Avizul Agenţiei ecologice Centru (după caz)
- Acordul gestionarului, vecinilor sau coproprietarilor autentificat notarial (după caz)
- Ridicarea Topografică de Control (cu indicarea hotarelor)
- Cartea Tehnică, cap. ,,A”, ,,B”, ,,C” (după caz)
- Expertiza Tehnică (Art. 19 şi 27 din Legea R.M. privind calitatea în construcţii nr. 721 din 02.02.1996) - (după caz)
- Procesul-Verbal de recepţie la terminarea Lucrărilor (după caz)
- Avizul Autorului de Proiect
- Adresa Poştală (după caz)
- Anexa nr. 1 din HG 1436 din 17.12.2008 |